اینجا مطالب مفیدی میتونی پیدا کنی !

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 10290

پیوند ها

کالیبره (تنظیم) تراز لیزری دیوالت DW088


کالیبره (تنظیم) تراز لیزری دیوالت DW088

کالیبره تراز لیزری دیوالت مدل DW088

با سلام خدمت شما بیننده گرامی.

امروزه تکنولوژی در ابعاد مختلف زندگی بشر ، به کمک و همیاری انسانها پرداخته . در حوزه فنی و مهندسی هم ابزار مختلفی در اختیار قرار داده است . یکی از این ابزار بسیار کارآمد " تراز لیزری " است و با توجه به کارایی و قیمت مناسب این نوع دستگاه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد . در اینترنت مطالب مختلفی در مورد معرفی این محصول قرار دارد . اما اینجا به شما آموزش میدهیم چطور این ابزار را تنظیم یا به اصطلاح " کالیبره " کنید .

در مشخصات این محصول درج شده تا 4 درجه خودترازی انجام میشود یعنی در صورتی که تراز کمی کج باشد تا 4 درجه بصورت خودکار تراز میشود اما همین 4 درجه هم بعد از مدتی استفاده از کالیبره خارج شده و به اصطلاح ناتراز میشود.بصورتی که در فاصله ی هفت تا 10 متری تا 2 سانتی متر خطای پرتو لیزر شما رو به اشتباه خواهد انداخت.

با اسفاده مکرر از این دستگاه و ضربه ها و تکانهایی که بدستگاه اعمال میشود این مشکل بوجود میاید .شما با این آموزش با کمی دقت و حوصله میتوانید دقیق ترین کالیبره روی این تراز انجام بدهید .

با کاربردهای مفید و سرعت بخشی این محصول در انجام امور ، شاید افرادی باشند که با دریافت مبالغی کالیبره این محصول را برای شما انجام دهند اما شما با دریافت این آموزش قادر خواهید بود خودتان این کار را انجام داده و هر چند بار که با ناترازی دستگاه مواجه شدید ، بسرعت و به راحتی دوباره دستگاه را به کالیبره دقیقش برسانید.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 4727

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما